همواره یکی از موارد آزار دهنده در فضای داخلی ساختمان و به خصوص خانه‌های آپارتمانی ، بوی نامطبوع دستشویی در داخل ساختمان می‌باشد که حاصل گاز فاضلاب در ساختمان بوده است. این بو می‌تواند دائم و یا در زمان‌ها خاصی وجود داشته باشد. برای رفع بوی بد توالت راهکارهای متنوعی ارائه شده است، اولین راه حل استفاده از مواد شیمیایی رایج در بازار می‌باشد که با توجه به برطرف کردن بوی حاصله برای مدتی کوتاه، معایبی نیز با خود به همراه دارد که در این بین می‌توان به پوسیدگی لوله کشی ساختمان با استفاده مکرر، تولید بوی حاصله از استفاده این مواد که بسیاری از افراد قابلیت تحمل آن را نداشته و همچنین افرادی که دچار بیماری آلرژی می‌باشند نیز با استفاده از این مواد بیماری آن‌ها تشدید خواهد شد.می توانید جهت دریافت مشاوره در مورد محلول بوی بد فاضلاب با کارشناسان ما در تماس باشید.

بوی حاصله از توالت در منزل به عنوان یکی از آزاردهنده‌ترین اتفاقاتی می‌باشد که هر کسی به احتمال زیاد آن را تجربه کرده است اما در این بخش قصد داریم به اهمیت حذف آن با اشاره کردن به خطراتی که با خود به همراه دارد، بپردازیم.گاز متان به عنوان یکی از گازهای خطرناک به شمار می‌آید و امکان دارد استشمام بیش از حد آن آسیب‌های جبران ناپذیری را به سلامتی افراد اعمال کند. بوی حاصله از دستشویی در ساختمان می‌تواند موجب بیماری و عفونت باکتریایی شود که مستقیما بر سینوس‌ها تاثیر گذار است و در نتیجه حساسیت و خارش و سوزش پوستی را با خود به همراه دارد.

علل متعددی باعث انتشار بوی دستشویی در ساختمان خواهد شد که عبارت اند از : اگر شما از توالت فرنگی در منزل استفاده می‌کنید درهنگامی که سطح آب دستشویی کاهش یابد در نتیجه مانع حذف گازها حذف شده و موجب انتشار بوی نامطبوع خواهد شد و علت دیگر را نیز می‌توان نشتی لوله‌ها جویا شد و یا سیستم نامناسب لوله کشی که خود یکی از عوامل تولید بوی نامطبوع دستشویی در ساختمان است. بسیاری از عوامل انتشار بوی دستشویی قابل حل است اما عوامل دیگری نیز وجود دارد که این قابلیت برای آن‌ها وجود نداشته و نیازمند استفاده از محلو‌های کمکی جهت رفع مشکل است. در ابتدا به روش تجاری آن اشاره کردیم که به نوعی به عنوان پر بازده‌ترین و سریعترین راه حل مطرح است ولی معایبی نیز با خود به همراه داشت، حال شرکت فرنام رهاورد آسیا با در نظر گرفتن این مشکلات به تولید محلول رفع بوی بد دستشویی پرداخته که علاوه بر از بین بردن سریع بوی ، به سیستم لوله کشی آسیب نرسانده و همچنین از کمترین مضرات ممکن برخوردار می‌باشد.

فرم ارسال نظر

مشاوره رایگان : 
09130834835