پلی الکترولیت ها، پلیمرهایی هستند که کاری مشابه انجام می دهند و در آب از هم جدا می شوند. مثلاً با ریختن پلی‌آکریلیک‌اسید در آب، هیدروژنهای اسیدی جدا می شوند و با مولکول های آب، یون های +H3O تشکیل می شود و نتیجه ی آن، پلیمر با دسته ای از گروه های با بار منفی که به آن آویزان هستند، باقی می ماند.پلی الکترولیت (Polyelectrolyte) برای به کاربردن  کلیه پلیمرهای محلول آبی برای انعقاد و لخته سازی  استفاده می شود و در تصفیه آب به دلیل خاصیت لخته سازی خود ،فلوکولانت ( FLOCCULANT  )  نیز نامیده می شوند.
همه آن بارهای منفی می‌خواهند یکدیگر را دفع کنند که باعث بروز رفتارهای عجیب از زنجیر پلیمری می‌شود. مولکول‌های بدون بار پلیمر، وقتی در محلول هستند، به اشکال های مختلفی درهم می پیچند که به این درهم تنیدگی مارپیچ تصادفی می‌گویند ولی زنجیره ی پلیمر، وقتی که یکدیگر را دفع می کنند(بارهای منفی) نمی‌تواند به درون خود جمع شود.
پلی الکترولیتها بعضی از ترکیبات آلی و ارگانیسم های گیاهی را نیز منعقد می کنند. حجم لجن  بدست آمده کمتر از منعقد کننده های معدنی می شود و همین امر باعث می شود که مشکلات تخلیه و آبگیری لجن کاهش  یابد.معمولاً از پلی الکترولیت‌ها برای بدست آوردن لخته‌های بزرگتر و سنگین‌تر در دمای کمتر از 12درجه استفاده می‌شود و برای مواقعی که نیازمند ایجاد لخته‌های بزرگترهستیم، آن هابا ایجاد بستر‌های مناسب زمینه را برای شکل ‌گیری لخته‌های بزرگ فراهم می‌کنند.

خرید و فروش پلی الکترولیت

شرکت فرنام  به عنوان یکی از تولیدکنندگان محصولات شیمیایی کشور ، طیف گسترده ای از محصولات شیمیایی را پوشش می دهد که فعالیت در زمینه فروش پلی الکترولیت یکی از شاخه های خدمات این مجموعه می باشد.از کاربری پلی الکترولیت ها می توان به مواردی مانند : کمک منعقد کننده در پروسه زلال سازی آب خام در تولید آب آشامیدنی و صنعتی ، جداسازی جامدات و ترکیبات آلی در آب برگشتی سیستمهای حرارتی ،منعقد کننده در سیستمهای پساب های بهداشتی و صنعتی ،قابلیت استفاده در بخش هایی از کشاورزی ، قابلیت استفاده در صنایع پتروشیمی و موارد دیگر می توان اشاره کرد. شما می توانید جهت دریافت قیمت پلی الکترولیت کاتیونی و آنیونی با کارشناسان ما در تماس باشید و از مشاوره قبل از خرید استفاده کنید.

پلی الکترولیت کاتیونی
قیمت : تماس بگیرید
پلی الکترولیت آنیونی
قیمت : تماس بگیرید

مشاوره رایگان : 
09130834835